ספרית פועלים |  הקיבוץ המאוחד | הוצאה לאור
    חפש

     דנית בר עושה כאן שירות חשוב ביותר לקוראים שהיו שם, או עדיין נמצאים במקום האיום ההוא: ילדים שמתייסרים כל חייהם מהניסיון "להבין מדוע אינם מצליחים לאהוב את הוריהם" ואינם מבינים כי הכול התחיל דווקא אצל ההורים, "הנגועים ביחס אמביוולנטי כלפיהם". במילים אחרות: הורים מרעילים. הורים לא אוהבים.
    עפרה עופר על ילדות של נסיכה
     
     ספר ביכורים איכותי בעידן צעקני
    בזכות יכולתו הלשונית המרהיבה של הסופר הבלתי מוכר, ויכולתו להעמיד ספרות גבוהה שעוסקת בדמויות מהבשוליים - ראוי להעניק לו תשומת לב מיוחדת
    ענת עינהר על
     נורות שרופות | יונתן הראל
     
     
    בליץ על הנפש
    איתן גלס על צריך לעשות את זה יותר מאת אודי שרבני, ספר מטלטל ומטריד שגורם לקורא לעצור ולחשוב
     
     
    טריפטיך לספר של פתיחת הלב
     
     
    מה לך נשמונת | אגי משעול
    עטרה אופק מתלהבת
    "את הספר הזה אני אקרא מהתחלה ועד הסוף, כמו ספר סיפורים". כי השירה של אגי משעול היא שירה מקָרֶבֶת. שפתה פשוטה וישירה, למרות העברית היפהפייה שלה, בלי פילטרים של גינדור או תחכום-יתר, ואין לך תחושה שהמשוררת "החליטה לכתוב שיר" ולהראות לעולם כמה היא חכמה ועמוקה ומוכשרת – אלא שהמלים פרצו ממנה, שלא היתה לה ברירה. וישר את מרגישה שזאת נפש-אחות, מתוקה כל כך, חסרת גיל וגבולות ומלאה באהבה..
     
    משקיף מלמעלה
    עם צאת ספרו עשר אגורות ליאוניד פקרובסקי מסביר מדוע כעת הוא קצת פחות מתנשא על עמוס עוז ולמה הוא לעולם לא ירגיש שייך לכאן
    ראיון עם גילי איזיקוביץ, הארץ 
     
     
    קול חדש - חם ובהיר וחכם  
     
     
    מה שחושבים שירה
     
    יופיו בהחלט ידוע
     
     מן העיתונות>>>

     המלצות קודמות >>>
     
     
    עשרת הספרים הישראלים שאתם אמורים להכיר
     
    הארץ ב"קריאת חובה" עם קלאסיקות ישראליות שאמורים להכיר.. .

    המשך >>> 

    להמלצות נוספות >>


    רגעים | נתן אלתרמן
    רגעים  / נתן אלתרמן
    "שירי העת והעיתון" של נתן אלתרמן, המוכרים לקוראים, בדרך-כלל, כשירי "הטור השביעי", הם תופעה ז'אנרית ייחודית ומרתקת, שאין דומה לה, מבחינת מעמדה התרבותי והאפקטיביות הציבורית-פוליטית, לא בספרות ובעיתונות העברית ולא בספרות ובעיתונות הכללית. אולם לשירי "הטור השביעי", שראו אור, לרוב, באופן סדיר בימי שישי בעיתון "דבר" במשך כשש עשרה שנים, מפברואר 1943 ועד מאי 1959, קדמו שירי "רגעים", שראו אור בעיתון  "הארץ" במשך כשמונה שנים, מנובמבר 1934 עד ראשית ינואר 1943; ואף לאלו קדמו שירי "סקיצות תל-אביביות", שפרסם אלתרמן בתוספת הערב של העיתון "דבר" בחודשים יולי – אוקטובר 1934.

    את מרבית שירי "רגעים" לא כינס אלתרמן לספר בחייו, ורק שירים ספורים מתוכם כלל במבחר הראשון של שירי "הטור השביעי", שראה אור באביב 1948; אבל לשירי "רגעים" יש מקום חשוב במסגרת הקורפוס של "שירי העת והעיתון" האלתרמניים, הן מבחינה כמותית והן מבחינה איכותית, ובאמצעותם פיתח וגיבש אלתרמן את הסגנון האופייני של ז'אנר זה ושיכלל במיוחד את המודוס המרכזי שלו – המודוס השנינתי-סאטירי.

    הכרך הראשון של "רגעים", במהדורה כרונולוגית מוערת זו, כרך שנאספו אליו גם שירי "סקיצות תל-אביביות", כולל את השירים מהשנים 1934 – 1935, שרובם שירי הווי תל-אביביים. ועם זאת – גם בכרך זה ניתן לחוש כבר את דופק הזמן ההיסטורי, שילך ויתגבר בשנים 1936 – 1939, שנות עליית הנאציזם, מאורעות הדמים בארץ והספר הלבן, ויגיע למלוא עוצמתו עם פרוץ מלחמת העולם השנייה וראשית השואה.

    הטור השביעי - 1
    הטור השביעי - 2
    הטור השביעי - 3

    שם ספר:  רגעים כרך א`
    שם הספר בלועזית:  Rega`im (Moments)
    מחבר/ת:  נתן אלתרמן
    הוצאה:  הקיבוץ המאוחד
    עורך/ת:  גידי נבו, אורן קלמן
    מספר עמודים:  316
    מקור / תרגום:  מקור
    דאנאקוד:  31-5294
    מועד הוצאה לאור:  2012 / תשע"ב

    מחיר :  98.00 
    מחיר באתר:  68.00 

    בניית אתריםבניית אתרים 

    הקיבוץ המאוחד-ספרית פועלים,, הוצאה לאור