ספרית פועלים |  הקיבוץ המאוחד | הוצאה לאור
    חפש

     
    בדידותה של הגיבורה סינגולרית לחלוטין
    בספרה השני מתארת אורית וולפיילר בחוכמה ובאומץ את התמודדותה של בת יחידה באמצע החיים, ששבה לגור עם הוריה המזדקנים. שפתה של הסופרת יוצרת עולם הרמטי המאפשר להרגיש את המחנק שבשהות המשותפת.
    נטע הלפרין על את המוות אני רוצה לראות בעיניים | אורית וולפיילר
     
     נובלה רגישה ומדוייקת שמצטיינת בשפה ובגיבורים ייחודיים
    חבצלת פרבר, ב"מקור ראשון" , על חלק כמו מים | טלי שמיר ורצברגר
     

    זרם חילופין של חום-קור
    "קראתי את ספרו החדש של דויד גרוסמן בקדחתנות, בדריכות, גם בוויכוח. אש בוערת בספר הזה... ...הספר מרתק ומפעים". נסים קלדרון ממליץ על אִתי החיים משחֵק הרבה

     
    מלהטטת במילים
     
       ספר מבריק על הנאצים שמטשטש את הגבול בין היסטוריה לבדיון
    הברקה ספרותית ובגדר קריאת חובה."
    על הספר 'סדר היום' מאת אריק ויאר
     
    סוד המגילות האבודות
    ראיון עם יורם סבו, שהקדיש את חייו לחקר הפרשה
    עם צאת ספרו
    סוחר המגילות  
     
     
     
     סיפורים קצרים בשלים ומלאים
     
    הזאבה האחרונה שמעל צריחיה מרחף ענן השפות
    "...במבחר הנוכחי.. היא מתגלה מחדש כמשוררת האשה־ילדה־אֵם של דורה"
    לילך לחמן עם צאת 'בלוז לתינוקות נולדים' מבחר משירי נורית זרחי בסדרת מבחר | זוטא 
     
     מן העיתונות>>>

     המלצות קודמות >>>
     
    להמלצות נוספות >>


    תמונות מחיי בית הספר | עידן ירון ויורם הרפז
    תמונות מחיי בית הספר  / עידן ירון ויורם הרפז
    המבט
    בעת פעילות חברתית רכזת שכבה מתהלכת בין השורות; משלבת ידיה על חזה; מתרוממת על קצות האצבעות; זוקפת צוואר; מניחה את ידה על פניה ומנידה את שפתה התחתונה; נועצת מבט מקפיא; פניה חמורות סבר, גבותיה מקושתות, פיה קמוץ; מסננת בין שיניה שם של תלמיד זה או אחר; וממרומי מעמדה מפליאה קולה בקריאה מחרידה: "דממה!"

    ספר זה מתבסס על עבודת שדה אינטנסיבית שנמשכה שלוש שנים – תופעה חריגה, אם לא ייחודית, בנוף של מחקרי בית הספר. למרות אופיו המחקרי הספר מתייחד בעובדה שאינו פרסום אקדמי שגרתי ואף אינו מתיימר להיות כזה. אני רואה בכך מעלה ראויה לציון. הספר מציג בצורה שובת לב סוגה חדשנית לדיון בסוגיות של חינוך בכלל ושל בית ספר בפרט. כותבי הספר הם מדען חברה ותאורטיקן של החינוך, הנוטלים לעצמם רשות להיות מספרי סיפורים ולתאר את בית הספר מתוך התרשמות אישית ישירה ומידית. גישתם של המחברים מאתגרת את המסורת של מחקרי השדה האנתרופולוגיים בכלל ושל המחקרים האתנוגרפיים בפרט. במסגרת מהלכם הנועז, המחברים מציגים מגוון עשיר של "תמונות" מחיי בית הספר, המייצגות את שותפיו השונים ומשקפות את חוויית בית הספר. הספר מזמין אותנו לשיח פעיל על מהותם של חיי בית הספר ומציע מרקם חיים עשיר ומסובך שאנו עצמנו נקראים להשתתף בהתרתו. מבחינה זו הספר מוסיף נדבך חשוב לדיון בתרבות בית הספר ובאורחות חייו, ואף משמש מצע פורה להעמקת הבנתנו את תרבות הנוער ואת נפתוליה של החברה שבה אנו חיים.
                        ד"ר צבי בקרמן, בית הספר לחינוך, מרכז מלטון,
                        האוניברסיטה העברית בירושלים

    ד"ר עידן ירון הוא בעל תואר שלישי בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מן האוניברסיטה העברית בירושלים, מרצה בכיר לסוציולוגיה במכללה האקדמית אשקלון.
    אחדים מפרסומיו:  בית השימוש במרחב הסמלי (רסלינג, 2005); משחק המראות: ביקור בגן החיות התנ"כי (כרמל, 2010); מאחורי הכוונת: עיון רב-תחומי במקצוע הצליפה הצבאית (מערכות-מודן, בדפוס).

    פרופ' יורם הרפז הוא בעל תואר שלישי בחינוך מן האוניברסיטה העברית בירושלים, מרצה לחינוך במכללה האקדמית בית ברל.
    אחדים מפרסומיו: חכה, פיתיון ודגים: גישות לחינוך החשיבה (מכון ברנקו וייס, 2005); המודל השלישי: הוראה ולמידה בקהילת חשיבה (ספרית פועלים, 2008 ); Teaching and Learning in a Community of Thinking: (The Third Model (Springer, 2014.

     
    למה מערכת החינוך לא יכולה ולא רוצה להתמודד עם שנאת האחר

    שם ספר:  תמונות מחיי בית הספר
    שם הספר בלועזית:  Snapshots from the Life of a Secondary School
    מחבר/ת:  עידן ירון ויורם הרפז
    שם המחבר/ת בלועזית:  Idan Yaron & Yoram Harpaz
    הוצאה:  ספרית פועלים
    בשיתוף הוצאת:  מכון מופ"ת
    סדרה:  מחשבות על חינוך
    עיצוב עטיפה:  בלה טאובר
    מספר עמודים:  238
    דאנאקוד:  31-6063
    מועד הוצאה לאור:  אפריל 2015
    סטטוס:  לאחר תקופת ההגנה

    מחיר :  78 
    מחיר באתר:  55 

    בניית אתריםבניית אתרים 

    הקיבוץ המאוחד-ספרית פועלים,, הוצאה לאור