קריאת ספרינו הדיגיטליים – שאלות נפוצות
ברוכים הבאים לעולם הקריאה הדיגיטלי!
לספרים דיגיטליים יתרונות רבים: הם יגיעו אליכם בתוך דקה מרגע ההזמנה, בלי לחכות למשלוח או ללכת לחנות. אפשר להגדיל ולהקטין בהם את גודל האות לנוחיותכם ולסמן בהם קטעים אהובים, והם גם קלי משקל, זולים יותר וידידותיים לסביבה. כל שעליכם לעשות הוא להזמין ספר דיגיטלי אצלנו באתר והוא יהיה אצלכם בתוך רגע.
כל ספרינו הדיגיטליים מופיעים כאן >>
****
קניתי ספר דיגיטלי, איך קוראים אותו?
הקריאה נעשית באפליקציית ספריאפ, שאותה מתקינים בטלפון הנייד ו/או בטאבלט.
ספריאפ למכשירי אנדרואיד, לחצו כאן.
ספריאפ למכשירי אפל, לחצו כאן.
ספריאפ ישלחו לך סיסמה במייל לצורך התחברות לחשבון שלך (החשבון נוצר אוטומטית עם הקנייה הראשונה).
אפשר לפתוח חשבון בספריאפ מראש, לפני שקניתי ספר?
כן, ברור. אפשר לפתוח חשבון בספריאפ עוד לפני קניית הספר ולבחור סיסמה בעצמך. בעת קניית הספר חשוב לתת את אותה כתובת מייל שאליה מחובר חשבונך בספריאפ, כדי שהספר יגיע ליעדו.
יש לי גם נייד וגם טאבלט, אוכל לקרוא את הספר בשניהם?
כן! ניתן להוריד את אפליקציית ספריאפ לכמה מכשירים שלך במקביל, להתחבר לחשבונך ולקרוא את הספר בכולם.
אני רוצה לקרוא את הספר במחשב, אפשר?
מצטערים, לא.
אני רוצה לקרוא את הספר בקינדל, אפשר?
כן, אפשר! תחילה יוצרים קשר בין ספריאפ לקינדל: מגדירים בקינדל את ספריאפ כמורשה להעביר ספרים, ומזינים בספריאפ את כתובת הקינדל שלך. מרגע שהוגדר החיבור, ניתן להעביר בלחיצת כפתור כמעט כל ספר שלנו מספריאפ לקינדל. להדרכה לחצו כאן.
יש לכם ספרים שאינם זמינים לקריאה בקינדל?
כן, שניים: קוקולקה, הולכים לפגוש את האיש.
כל היתר זמינים לקריאה בקינדל.
קניתי את הספר והורדתי את האפליקציה, מה עושים עכשיו?
מתחברים לחשבונך בספריאפ: פותחים את האפליקציה ולוחצים במקום שעליו מורה החץ בתמונה –
ובחלונית שתיפתח מזינים את כתובת המייל שלך (זו שנתת לנו כשקנית את הספר) ואת הסיסמה שקיבלת מספריאפ. חשוב: יש להזין את הסיסמה באמצעות הקלדה, ולא העתק-הדבק. כאן סרטון הדרכה. זהו, התחברת!
רגע, לא קיבלתי סיסמה מספריאפ – מה עושים?
קודם כל בודקים בספאם, ליתר ביטחון. (שימו לב: הסיסמה נשלחה אל הכתובת המייל שנתתם לנו בעת קניית הספר.)
לא מצאתם את המייל עם הסיסמה? היכנסו למערכת הניהול באתר ספריאפ והגדירו סיסמה חדשה.
כעת יישלח למייל שלכם קישור לאימות הסיסמה החדשה. לחצו לאישור, וזהו – יש לכם סיסמה! (בעלי כתובת ג'ימייל: הקישור עשוי להגיע לתיבת "קידומי מכירות".)
לא הסתדר? פנו לספריאפ או אלינו ונשמח לעזור:
תמיכה ספריאפ: info@sifriapp.co.il
תמר, הקיבוץ המאוחד: tamar.newlib@gmail.com
קיבלתי סיסמה אבל ההתחברות לא קורית... מה קורה?
אולי ביצעת העתק-הדבק של הסיסמה במקום להקליד אותה ידנית? יש להקליד אותה ידנית, ולבדוק שגם כתובת המייל הוזנה באופן מדויק.
עדיין אין חיבור? אנחנו כאן כדי לעזור.
בכל מקרה, ההתחברות היא חד-פעמית. בכניסות הבאות לאפליקציה אין צורך להזין את הפרטים מחדש.
אוי, טרם התחברתי וכבר שכחתי את הסיסמה.
זה בסדר, תמיד אפשר להגדיר סיסמה חדשה – כאן
אם הורדת את אפליקציית ספריאפ ליותר ממכשיר אחד, יש כמובן להזין את הסיסמה החדשה בכולם.
יש, התחברתי! ועכשיו מה?
ב"ספרייתך בענן" (בתפריט התחתון) יופיעו כל הספרים שקנית אצלנו. מקליקים על הספר שרוצים להתחיל לקרוא, ובמסך שנפתח לוחצים על "הורד למכשירך". זהו, עכשיו הספר זמין לקריאה! הוא יופיע ב"ספרים במכשירך".
טיפ: כדי לראות את כפתור "הורד למכשירך" יש לסובב את המכשיר למצב אנכי ("עומד") ולא אופקי.
למה הממשק של ספריאפ מופיע אצלי באנגלית?
כנראה שפת המכשיר שלך היא אנגלית. כברירת מחדל, אפליקציית ספריאפ מדברת בשפת המכשיר שבו הותקנה. ניתן כמובן לשנות את הגדרת השפה באפליקציה (שלוש הנקודות בפינה העליונה > הגדרות > הגדרות תצוגה).
סרגל הכלים של האפליקציה מסתיר לי את השורה הראשונה, מה עושים?
זה פשוט: מקליקים על המסך והסרגל נעלם.
רוצים אותו בחזרה? מקליקים על החלק העליון של המסך, והוא מופיע. ☺
יש לי עוד שאלות, למי אני פונה?
תמיכה ספריאפ: info@sifriapp.co.il
תמר, הקיבוץ המאוחד: tamar.newlib@gmail.com
למבחר הספרים הדיגיטליים שלנו לחצו כאן.