ספרית פועלים |  הקיבוץ המאוחד | הוצאה לאור
    חפש

     
    בדידותה של הגיבורה סינגולרית לחלוטין
    בספרה השני מתארת אורית וולפיילר בחוכמה ובאומץ את התמודדותה של בת יחידה באמצע החיים, ששבה לגור עם הוריה המזדקנים. שפתה של הסופרת יוצרת עולם הרמטי המאפשר להרגיש את המחנק שבשהות המשותפת.
    נטע הלפרין על את המוות אני רוצה לראות בעיניים | אורית וולפיילר
     
     נובלה רגישה ומדוייקת שמצטיינת בשפה ובגיבורים ייחודיים
    חבצלת פרבר, ב"מקור ראשון" , על חלק כמו מים | טלי שמיר ורצברגר
     

    זרם חילופין של חום-קור
    "קראתי את ספרו החדש של דויד גרוסמן בקדחתנות, בדריכות, גם בוויכוח. אש בוערת בספר הזה... ...הספר מרתק ומפעים". נסים קלדרון ממליץ על אִתי החיים משחֵק הרבה

     
    מלהטטת במילים
     
       ספר מבריק על הנאצים שמטשטש את הגבול בין היסטוריה לבדיון
    הברקה ספרותית ובגדר קריאת חובה."
    על הספר 'סדר היום' מאת אריק ויאר
     
    סוד המגילות האבודות
    ראיון עם יורם סבו, שהקדיש את חייו לחקר הפרשה
    עם צאת ספרו
    סוחר המגילות  
     
     
     
     סיפורים קצרים בשלים ומלאים
     
    הזאבה האחרונה שמעל צריחיה מרחף ענן השפות
    "...במבחר הנוכחי.. היא מתגלה מחדש כמשוררת האשה־ילדה־אֵם של דורה"
    לילך לחמן עם צאת 'בלוז לתינוקות נולדים' מבחר משירי נורית זרחי בסדרת מבחר | זוטא 
     
     מן העיתונות>>>

     המלצות קודמות >>>
     
    להמלצות נוספות >>


    קטלוג>עיון>אמנויות>
    מציאות רבה מידי
    מציאות רבה מדי  / הדס עפרת

    המופע הוא אמנות שהמדיום שלה הוא האמן. הוא משתמש בגופו ומייצר לגביו מעמד ותוקף ציבורי. הוא נוכח פיזית באמנותו, במרחב שבין מציאות חיים למציאות יזומה, פועל בתוך מערך חוקים שרירותי, שהוא קבע, ובמסגרתו הוא מתערב, בוחן תגובות, מתחכך עם חומרי המציאות. המופע במהותו הוא אמנות עכשווית, כי הוא מתקיים בזמן אמת.

    בספר זה פותח האמן הדס עפרת צוהר אל תהליכי יצירה ומשתף אותנו בניסיון לחוות את החיים באופן אינטנסיבי כ"מציאות רבה מדי". במהלך הנע בין יומן עבודה אישי למהלך רעיוני, תאורטי וביקורתי, מתגבשים מצבי התודעה, העמדות, הרשמים והתובנות המובאים בספר לכלל הגדרת שפה של אמנות המופע.

    פעילותו הענפה של הדס עפרת – כיוצר עצמאי, כיזם תרבות וכמי שהתווה את דרכם של מאות תלמידים ואמנים צעירים – הקנתה לו מקום מרכזי בתחומי אמנות המופע בישראל. עפרת היה שותף להקמתם ומנהלם הראשון של בית הספר לתיאטרון חזותי, הזירה הבין-תחומית ותיאטרון הקרון בירושלים, וספריית גן לוינסקי לקהילות הזרות בתל אביב.

    בין ספריו היית מת (2004), שיחות עם בובה (2008); בעקבות תערוכת יחיד במוזיאון ישראל ראה אור הקטלוג לידה מחדש (2007). ביטוי נרחב לעבודותיו אפשר למצוא באתר www.ophrat.org.il . 

    זוכה פרס ישראל בתחום אמנות הבמה לשנת תשע"ו 

    ספר בסדרת קו אדום - אמנות

     
    אל תקרא לי מיצג
    ראיון עם הדס עפרת 


     

    שם ספר:  מציאות רבה מדי
    כותרת משנה:  על אמנות המופע
    שם הספר בלועזית:  Too Much Reality
    מחבר/ת:  הדס עפרת
    הוצאה:  הקיבוץ המאוחד
    סדרה:  קו אדום - אמנות
    מספר עמודים:  159
    מקור / תרגום:  מקור
    דאנאקוד:  31-5556
    מועד הוצאה לאור:  2012 / תשע"ב

    מחיר :  86.00 
    מחיר באתר:  60.20 

    בניית אתריםבניית אתרים 

    הקיבוץ המאוחד-ספרית פועלים,, הוצאה לאור